Onze merken

Wij werken alleen met de beste merken

 

sebastian
De jaren ’60 van de vorige eeuw stonden in het teken van experimenteren. In een explosie van kleuren en vormen worden de jurkjes korter en de verwachtingen hoger van hoe stijl er zou moeten uitzien. En zodra de revolutie begon, was deze niet meer te stoppen. Het meeste heldere decennium ooit stond op het punt iets prijs te geven wat nog spannender was… 
LA stylist Geri Cusenza was begin jaren ’70 vastbesloten om nog een stapje verder te gaan en de flower power generatienaar fearless hair fashion te leiden. Sebastian werd opgericht vanuit dit onverschrokken principe. Het verlangen naar innovatie en verandering van de spelregels is vanaf dag één onze raison d’être geweest. En dat is vandaag nog precies zo.

——————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

 

LOreal-Professionnel-Logo-White
Ieder persoon is uniek in
verschijning en fysieke eigenschappen,
met verschillen in leeftijd, huid en haarsoort.
Ons werk is gebaseerd op respect voor
die verschillen en de capaciteit om
persoonlijke diversiteit te matchen met
de diversiteit van onze producten.
De kracht van L’Oréal schuilt in de diversiteit van het personeel. Ons vermogen om verschillende culturen, rassen en leeftijdsgroepen te omarmen en te respecteren, en ook de verschillende waarden, idealen en gezichtspunten, zijn cruciaal voor ons succes.

 —————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

 

Fudge_Logo

Fudge is een professioneel en gerenommeerd merk op het gebied van haarverzorgingsproducten. Fudge staat vooral bekend om de Hair Shaper. Dit haarproduct was vooral gericht op de man met kort haar. Na de introductie sloeg dit product zo goed aan bij de man, dat het één van de bekendste haarproducten werd voor heren.

Begin 2012 werd het merk overgenomen door PZ Cussons. Met de overname wil creative director John Vial het merk in de markt zetten als een lifestyle keuze. Kort samengevat hebben veel mensen goede en warme herinneringen aan het merk Fudge.

 

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–

 

logo Greath lenghts
Ieder succesverhaal begint met een degelijke visie – en die had David Anthony Gold. Hij wilde het mogelijk maken voor alle vrouwen ter wereld, schitterend mooi haar te hebben. Door de ontwikkeling van het eerste haarbeschermende systeem van haarverlenging en haarvermeerdering in 1991 is  hem dat gelukt.
Slechts een jaar later, in 1992, richtte David Gold in Nepi, nabij Rome, Great Lengths op. Het duurde slechts enkele jaren totdat Great Lengths een wereldwijd toonaangevende aanbieder voor haarverlengings- en haarvermeerderingssystemen werd.

 

 

Alle producten van Roze Avenue zijn 100% vegan vriendelijk en dierproefvrij, de verpakkingen zijn recyclebaar! Roze Avenue is CO2 neutraal, wat betekent dat er aandacht is voor het klimaat. Alle producten zijn te combineren met haarproducten van andere merken. Elke productformule is ontworpen om met verschillende producten te werken, maar zal natuurlijk het beste werken met geschikte producten van Roze Avenue.